ESGLÉSIES DE SANT PERE, PRE SEU D'ÈGARA

D'ARXIU A  ARXIU, VIATGE DE LA MEVA FEINA

L’any 1985, a l’Arxiu Tobella, el Joaquim Verdaguer, el Pere Figueras i jo mateix, vàrem muntar l’exposició “El Romànic de Terrassa i el seu entorn”.

El treball històric va anar a càrrec del Joaquim i el Pere, el fotogràfic va ser cosa meva.

Les fotos del conjunt de Sant Pere van ser fetes abans que l’espai fos museïtzat i passés de ser conegut com a Esglésies de Sant Pere a rebre el nom de Seu d’Ègara.

Us vull explicar què, a causa del traspàs del fons fotogràfic de l’Arxiu Tobella a l’Arxiu Històric de Terrassa, el meu treball ara comparteix espai de magatzematge amb els grans Torija, Estruch, Ballester i altres que tant ens han ajudat als fotohistoriadors a descobrir el passat de la nostra Ciutat.

Espero i desitjo que en el futur les meves fotos també aportin quelcom als historiadors de l’època.

Ara, aquest fet comporta que el peu de les meves fotos queda com: foto Rafael Aróztegui/Fons Arxiu Tobella/AMAT












 

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars