1968 UN FOTÒGRAF A LA MILI

 

1968 UN FOTÒGRAF A LA MILI

El maig del 1968, mentre el jovent francès es manifestava protestant contra el capitalisme, el consumisme, l'imperialisme americà i les institucions tradicionals de l'establishment, pels carrers de París, aquí Catalunya hi havia un jovent que estava perdent miserablement el temps fent el servei militar obligatori.

No cal dir que jo formava part d’aquests últims, però encara vaig tenir l’oportunitat, gràcies a la bona disposició del capità de la companyia, Josep Sucarrat Carbonell, de poder fer algunes fotos dels meus companys.  

Aquestes fotos no havien vist mai la llum, però crec que és un bon moment per publicar-les al meu blog. Es podrien emmarcar dins el que en diem fotografies costumistes.

Pels curiosos i curioses, estan fetes al campament militar de Sant Climent de Sescebes on vaig deixar 15 mesos de la meva vida, des de l’abril del 1967 fins a l’agost de 1968.















Comentaris

  1. Anna Surdé Miralda:
    Ostres!!!! Quin super fotògraf que erets ja!!!

    ResponElimina
  2. Pere Romeu :
    Ho hi vaig ser al reemplaç de març del 66, només vàrem fer un més i mig de campament perquè varen canviar els mesos dels reemplaços, recordo que en aquells barracons entrava pols per les "esquetxes" i al llevar-te estaves tot de color marró!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars