EL CARNESTOLTES DE TERRASSA i JO

Història del meu recorregut pel Carnestoltes de Terrassa.

Tot comença l’any 1985. Un grup d’amics que formaven part del grup cultural de La Llanterna em demanen que els hi faci un reportatge de la seva comparsa.

Això duraria uns quants anys fins que decideixo que jo també vull formar part de la comparsa i canvio la màquina per la disfressa i passo a participar-hi activament.

Aquest fet em porta a ser l’any 2002 Rei Carnestoltes, i l’any 2010 en representació de La Llanterna, pregoner del Carnestoltes.

Pel mig moltes disfresses, moltes carrosses, i molts moments de satisfacció i, per què no dir-ho, de patiments.

L’any 2014, amb motiu d’haver cedit el meu fons fotogràfic a l’Arxiu Tobella, pel Carnestoltes l’Arxiu té a bé muntar una exposició amb part de les meves fotos sobre Carnestoltes.

A partir del 2018, amb la dissolució de La Llanterna, he continuat fent reportatges del Carnaval però, ara al meu aire. Això ja formarà part d’una altra entrada al meu blog.

1987, amb el Rei Carnestoltes "Satan Kagat I"




Rei Carnestoltes "Li Palpalallona"


Rei Carnestoltes "Li Palpalallona"

2010 Pregoner
























Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars