Els meus inicis en el món de la fotografia. Primer capítol de cinc.

 

Els meus inicis en el món de la fotografia.

Primer capítol de cinc.

Anys 1963, 1964 i 1965.

Un germà del meu pare, el tiet Carmel, quan jo ja col·laboro a l’estudi dels germans Bros, creu que una bona càmera per introduir-me en la tècnica fotogràfica podria ser una Zeiss Ikonta de 6x6, totalment manual que ell té i que ja fa temps que no fa servir.

Doncs bé, ja us ho podeu imaginar, amb escassos 18 anys, sense haver fet mai una foto i amb aquest monstre a les mans, ja teniu al Rafel buscant-se la vida.

Un bon dia decideixo que un bon lloc per estrenar-me pot ser Montserrat. Allà que vaig, tren fins a Monistrol i pujada a peu. Crec recordar, seixanta anys no passen en va, que hi vaig arribar de nit, vaig dormir a l’atri del llavors Museu i al matí em vaig disposar a fer tot un rodet de 12 fotos.

Cal dir que al despertar-me una espessa boira em va fer la guitza fins que va escampar. Finalment, vaig poder fer unes quantes fotos que avui us ensenyo. Tingueu pietat, era la meva estrena en el món que més tard m’ompliria la vida durant gairebé 60 anys.



Exemple del tipus de negatiu que feia amb la Zeiss Ikonta.











Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars