ELS MEUS INICIS EN EL MÓN DE LA FOTOGRAFIA. Cinquè i últim capítol (o no, ves a saber).

I per concloure aquesta història dels meus inicis us presentaré una càmera de plaques de 6,5 x 9 cm que l’estimat i molt enyorat Antoni Bros em va deixar perquè anés practicant amb càmera de gran format, negatius amb xassís individual, descentrament d’òptica i visionat a través d’un vidre esmerilat.

Aquesta màquina era la Voitglander Avus 6,5 x 9.

Us mostro 3 exemples de fotos fetes a casa i unes altres fetes en una sortida al nord, a terres del meu pare, Nafarroa.

Era imprescindible fer servir el trípode, la qual cosa va fer que tornés del viatge amb tan sols 3 o 4 plaques impressionades, la resta de la família no tenia paciència per esperar que jo fes les fotos.




Roncesvalles


Roncesvalles


Otsagabia





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars